За інформацією Департаменту освіти Сумської ОВА, у Сумській області вже у понад 90 школах відкрито “Класи безпеки”, найближчим часом планують відкрити ще 80. А до початку наступного навчального року усі школи області будуть оснащені такими класами.
Для навчання дітей основам цивільного захисту та безпеки життєдіяльності у закладах освіти Сумської області відкриваються “Класи безпеки”. Дані кабінети облаштовуються у рамках виконання загальнодержавної програми. До облаштування таких освітніх просторів активно долучаються не лише освітяни, а у фахівці ДСНС України у Сумській області, а також представники обласної поліції.
“Класи безпеки” – це безпечний простір у будівлі навчального закладу, де фахівці ДСНС роз’яснюють дітям порядок дій при виявленні вибухонебезпечних предметів, що потрібно, а що не потрібно робити, коли вони їх виявили. Заняття проходять в ігровій формі з залученням матеріалів наочної агітації з питань пожежної, протимінної, техногенної безпеки та цивільного захисту.
На заняттях у таких класах рятувальники розповідатимуть дітям про вибухонебезпечні предмети – на які види вони поділяються та де ймовірно на них можна натрапити. Нагадуватимуть правила пожежної безпеки в побуті та розповідатимуть, як поводити себе у надзвичайних ситуаціях.
Вчителі ж кажуть, що відкриття такого спеціалізованого класу значно підвищить якість їхньої роботи у рамках предметів з Захисту вітчизни та безпеки життєдіяльності. Ці простори не будуть лише формальним виконанням спущеної зверху директиви, це сучасне місце, де буде просто, якісно і корисно працювати та навчатися.
«Класи безпеки» обладнані інтерактивними засобами та містять тематичну поліграфічну продукцію, розроблену ДСНС України спільно з Дитячим фондом ООН UNICEF Ukraine, які допомагатимуть школярам краще засвоювати важливі знання.
Протягом найближчих пів року голови територіальних громад області спільно з освітянами мають доопрацювати тему впровадження фахівців з безпеки у навчальних закладах; фахівців з психологічної підтримки педагогів, для підвищення рівня їх обізнаності щодо надання психологічної допомоги здобувачам освіти; посприяти розвитку пілотного проєкту «СпівДія заради дітей» зі створення просторів неформальної освіти та психоемоційної підтримки для дітей.